دوره بحث آزاد انگلیسی (Free Discussion)
کلاس های حضوری و غیر حضوری موسسه زبان هیلا
دوره مکالمه و بحث آزاد زبان انگلیسی برای زبان آموزانی طراحی گردیده که قصد دارند تا با تمرین بیشتر و مداوم و فارغ از مهارتهای دیگر زبانی، به روانی کلام، تصحیح اشتباهات و فعال شدن بیشتر دانش زبانی خویش بپردازند.
این دورهها ۸ ترم هستند و هر ترم شامل ۱۲ جلسه آموزشی است. در این دورهها کتابهای Super Talk که توسط نشر سفیر بدین منظور چاپ شدهاند مورد استفاده قرار می گیرد.
تفاوت دوره فقط مکالمه با دورههای free discussion در منابع آموزشی آنها و هدفمند بودن روند برگزاری کلاسهاست.

در کلاس فری دیسکاشن هیلا fail یا pass وجود ندارد و کلیه زبانآموزان پس از گذراندن دوره وارد دوره بعد میشوند.
اهداف دوره بحث آزاد انگلیسی
- تقویت مهارت صحبت کردن (Speaking)
- ایجاد موقعیت های طبیعی و روزمره برای بحث و تبادل نظر
- ایجاد فضایی که زبان آموزان به راحتی و بدون دغدغه به اظهار نظر بپردازند.
- آموزش ضمنی برای تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان
- ایجاد فضایی که در آن زبان آموزان با توانش های زبانی متفاوت بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند(Mixed Abilities)

شرایط و مقررات ثبتنام و شرکت در کلاس Free Discussion
ظرفیت کلاسهای FD چهارده نفر است و به صورت مستقل از سایر دورهها برگزار میشود
کلیه زبان آموزان میبایست قبل از ثبت نام در دورههای مکالمه آزاد به صورت آنلاین یا حضوری تعیین سطح شوند
برای ثبتنام در دورههای Free discussion بعد از انجام تعیین سطح، متقاضیان می توانند برای مشاوره و ثبت نام بصورت حضوری و یا با شمار تماس ۰۲۱۴۶۸۳۰۶۰۰ اقدام نمایند.
نحوه تعیین سطح و ثبت نام
در آزمونهای تعیین سطح موسسه هیلا، 12 مولفه زبانی زیر مورد ارزیابی قرار میگیرند:
- توان درک سوالات آزمون گیرنده (Understanding)
- قابلیت تفکر انتقادی درباره سوالات (Critical Thinking)
- میزان روان صحبت کردن زبان آموز (Fluency)
- میزان رعایت ساختارهای دستوری و انتخاب صحیح واژگان (Accuracy)
- دامنه ساختار های دستوری و واژگان مورد استفاده زبان آموز (Lexical and Grammatical Range)
- سطح اضطراب زبان آموز هنگام استفاده از زبان دوم (L2 Anxiety)
- میزان چسبندگی جملات تولیدی توسط زبان آموز از لحاظ مکانیک زبانی (Cohesion)
- میزان پیوستگی در جملات تولیدی (Coherence)
- میزان دقت در ارائه پاسخ هایی که مرتبط با سوال باشند (Task Achievement)
- درصد استفاده از ساختار های طبیعی در زبان دوم (Attestedness)
- میزان تلاشی که شنونده نیاز دارد تا منظور زبان آموز را درک کند (Listener’s Effort)
- تاثیر کلی ارائه زبان آموز بر ممتحن (Overall Impression)

بدون نظر